naar de NL Desteni website

Keyconcepts

Mind = je gedachten, gevoelens en emoties

Archives

Om je te abonneren op de DesteniNL nieuwsmail klik hier
Wil je reageren of heb je vragen, plaats die dan op het DesteniNL forum

Dit is Jezus. Ik ben op dit moment alle praktische toepassingen van vergeving aan het beschrijven en wat vergeving precies inhoudt om iedereen te helpen, die voorgaande channelings van mezelf en Osho hebben gelezen, die handelen over de toepassing van vergeving.

Wat hebben wij als dimensionale wezens tot dusver begrepen van ons eigen proces van zelfrealisatie? Het volgende: gedachten, gevoelens en emoties – de drie-eenheid van bakens waaraan we ons vandaag de dag refereren als de mind, de geest. Het formele woord voor mind of geest is bewustzijn. Ja, we zijn er recentelijk achter gekomen, dat de mind en de geest in feite bewustzijn zijn – een systeem dat is gecreëerd om wezens in slavernij te brengen. Tot mijn grote spijt moet ik helaas iedereen op Aarde mededelen, dat er niets in jullie realiteit bestaat, of in de ervaringen van jezelf waarmee je jezelf hebt gedefinieerd en geïdentificeerd, dat kan worden vertrouwd, omdat dit allemaal is gecreëerd naar het beeld en de gelijkenis van verstand, bewustzijn – een systeem. Zodra Alice Bailey klaar is met haar boek, dat ze op dit moment in het interdimensionale portaal schrijft over haar proces van bewustzijn naar gewaarwording, zal iedereen alles begrijpen over het verschil tussen bewustzijn en gewaarwording en over de ervaring van het proces zelf.

Ik ben hier om iedereen te helpen zich voor te bereiden voor wat gaat komen in je eigen individuele proces van expanderen en ervaren van wat je bent als gewaarwording door het proces van bewustzijn naar gewaarwording. Het startpunt is de toepassing van zelfvergeving. Ik wil erop aandringen, dat iedereen zichzelf toestaat zichzelf met dit gereedschap te helpen om het proces voor jezelf te vereenvoudigen, om het verschil duidelijk te maken tussen wie je werkelijk bent en wat je mindbewustzijnsysteem is. Velen van ons zullen door dit interdimensionale portaal heen komen om de weg voor jullie voor te bereiden, zodat jullie je eigen weg kunnen voorbereiden om jezelf toe te staan deze gereedschappen te gebruiken, die een steun en hulpmodel zijn voor je individuele proces dat eraan gaat komen.

Laat ik jullie een voorbeeld geven van een van mijn ervaringen met de transcendentie van mijn zelfgewaarwording met behulp van vergeving en de praktische toepassing erna. Ik heb mezelf in de dimensies enige tijd toegestaan mezelf vast te klampen aan schuld, spijt en verdriet, omdat ik mezelf ervoer als iemand die verantwoordelijk is voor de slavernij van de miljarden mensen die zo uitdrukkelijk het religieuze systeem van vandaag de dag volgen. Sommigen doden zelfs in de naam van God en dit komt eenvoudig allemaal door de creatie van een religieus systeem, dat werd opgezet door het Witte Licht tijdens mijn eerste verschijning hier op Aarde tweeduizend jaar geleden. Mijn boodschap ging over gelijkheid. Toch heeft het Witte Licht op specifieke wijze mijn komst vooraf gearrangeerd, zodat er een religie kon worden gecreëerd, waardoor iedereen in slavernij kon worden gebracht zonder zich te realiseren, te ervaren of in te zien wie men werkelijk was. Want zouden de wezens hier op Aarde, zelfs in de tijd dat ik hier was, worden toegestaan in te zien en te ervaren wie ze werkelijk zijn, dan waren het Witte Licht en vele andere dimensionale wezens niet in staat geweest om macht en controle over de Aarde uit te oefenen, aangezien macht en heerschappij hun alfa en omega waren. De God van het Witte Licht en van vele andere dimensionale wezens heette Macht en Overheersing. Wat dat betreft was de Aarde de beste plek waar je je kon begeven.

lees verder

0 reacties

Een reactie posten

Onze toekomstige ouders

Gezond verstand is dat je je realiseert dat we leven na leven hier terugkeren - en als we niet de weg voorbereiden voor degenen die onze ouders zullen worden - zijn ze we goed verneukt.

Recent Posts

Recent Comments