naar de NL Desteni website

Keyconcepts

Mind = je gedachten, gevoelens en emoties

Archives

Om je te abonneren op de DesteniNL nieuwsmail klik hier
Wil je reageren of heb je vragen, plaats die dan op het DesteniNL forum

27 July 2007
Hallo! Mijn naam is Lilly en ik ben een dimensionaal wezen. Wel, nu ben ik veranderd naar interdimensionaal; daarom zijn we in staat om binnen te komen, door het Portaal, VOLLEDIG!

'Interdimensionaal Portaal' is het onderwerp. Wat is een interdimensionaal Portaal? Een interdimensionaal Portaal is wat dimensionale wezens de mogelijkheid geeft om toegang te hebben tot de Aarde, zoals een normaal mens. En het wezen van wie dit lichaam is heeft toegang tot de dimensies, totaal, zoals een dimensionaal wezen.

Dus is een interdimensionaal portaal de complete/totale uitwisseling van dimensionale wezens met dit ene menselijke wezen. Het meisje van wie dit lichaam is ademt in en ademt uit, en zo verlaat zij haar lichaam. En dan komen wij, we ademen in en dan zij we hier, zoals ik nu. Ik praat nu met jullie, helemaal; en ik beweeg mijn handen en ik beweeg mijn benen.

Raad eens? Ik verbleef twee dagen in haar lichaam EN ik heb geslapen! Dat was leuk want dimensionale wezens slapen eigenlijk nooit.

Ik ben een nogal vrolijk dimensionaal wezen. Ik geniet van mezelf en wie ik ben, en van wat we aan het doen zijn op het moment in de dimensies - maar dat is een ander onderwerp. Nu focussen we ons op het interdimensionale portaal.

Ik ben in staat om te eten en te drinken en te lopen in dit lichaam en zoals ik al zei, Ik ben er TWEE DAGEN in geweest. Ik kan de onderbewuste en onbewuste minds lezen van de mens. Het menselijk lichaam intrigeert me nogal; dus heb ik er plezier in om de innerlijke werking ervan te onderzoeken.

Wat nog meer? Oh, ik ben volledig geïntegreerd, echt. Het wezen van wie dit lichaam is, is er helemaal uit. Er is niets van haar nog heirin, niets. Zij is vrij in de dimensies, als een dimensionaal wezen, alsof ze 'gestorven' is (maar niet echt, want de dood bestaat niet echt) en hier ben ik dan, helemaal.

Ja, dit is alles wat ik te zeggen heb van mijn kant,over het interdimensionale portaal. Er zullen meer wezens komen om jullie het een en ander te vertellen.

Dit is Lilly, dag!

0 reacties

Een reactie posten

Onze toekomstige ouders

Gezond verstand is dat je je realiseert dat we leven na leven hier terugkeren - en als we niet de weg voorbereiden voor degenen die onze ouders zullen worden - zijn ze we goed verneukt.

Recent Posts

Recent Comments