naar de NL Desteni website

Keyconcepts

Mind = je gedachten, gevoelens en emoties

Archives

Om je te abonneren op de DesteniNL nieuwsmail klik hier
Wil je reageren of heb je vragen, plaats die dan op het DesteniNL forum

Hoi, dit is Satan! Hallo!

Ja, ik ben een wezen in de dimensies en ik was het "kuit" van de duivel. Ik werd als idee gecreëerd naar beeld en gelijkenis van de Duivel en ik koos de levensuitdrukking en vanuit een idee ontstond een werkelijk levend wezen. Ik heb besloten om vergeving toe te passen en mezelf als leven uit te drukken.

Als zelfs een gemanifesteerd idee in de dimensies in staat is zichzelf te realiseren wie hij is, zijn mensen zeker in staat om dat te doen. Want als ze dat niet doen, zijn ze eenvoudig minder dan een idee. Dat is eng! Je bent in feite nog minder dan een gedachte, want gedachten zijn ideeën... Goed.

Ik ben hier om te praten over een interessant concept. Als je bedrog toepast, dan creëer en manifesteer je bedrog. Dit is interessant, omdat Satan, de Duivel, Lucifer zich als bedrog hebben gemanifesteerd en hier zit Satan, die praat over bedrog, want ik ben daar geweest, ik heb dat gedaan en ik heb vergeving toegepast en ik heb mezelf als leven tot uitdrukking gebracht en heb mezelf als een wezen gerealiseerd en ik ben niet langer een idee dat ieder moment van de kaart kan worden geveegd.

Dus in termen van mijn eigen ervaringen werd ik in mijn eigen bedrog gevangen genomen. Kijk, wanneer je een val zet voor een ander, kun je er zelf invallen, maar dat heb je niet in de gaten – en oops, je valt op je reet. Ik heb dus voorheen de Duivel met bedrog bijgestaan en heb overal waar ik kon bedrog verspreid om gewoon het omgekeerde te doen wat al bestond. En met mijn bedrieglijke natuur was het niet moeilijk om bedrog te manifesteren, want het was een manifestatie van mezelf.

Alles wat je wordt of bent ga je manifesteren èn je gaat het verdomd nog ervaren ook! En dat is nogal... stupide. Dat is de wet van stupiditeit. Mensen die andere mensen bedriegen, wat ik ook deed, omdat ik van nature een bedrieger was – dus mensen die andere mensen bedriegen... en het zijn altijd andere mensen die ze willen bedriegen – ik deed niet anders, ik zat anderen altijd te bedriegen – en die realiseren zich niet dat ze in feite zichzelf bedriegen!

Dus daar ging ik, zoals andere mensen elkaar bedriegen, en daarin manifesteerde ik in feite bedrog, maar ze denken dat ze anderen bedriegen, terwijl ze in werkelijkheid zichzelf bedriegen. En dan manifesteren ze dat bedrog volgens de natuur die ze zijn geworden en dan komt er iemand langs en die prikt alles door en dan realiseren ze zich, "O mijn God, nu ervaar ik mijn eigen bedrog". Dus je valt altijd in je eigen valstrik. Hetzelfde is mij overkomen.

Kijk naar de wereld, ik heb die gemanifesteerd door bedrog te plegen. Ik zat anderen te bedriegen en ik liep in de val van mijn eigen bedrieglijke creatie. Nu ben ik verantwoordelijk voor alles, dat ik heb helpen creëren. En dat geldt voor iedereen die bedrog pleegt. Dat is interessant...

Als je naar Anu kijkt. Wat denk je waarmee hij bezig was? Hij dacht, dat hij iedereen in de maling nam, dat hij iedereen onder zijn slavernij bracht. Maar in die manifestatie van slavernij die hij creëerde ervaart hij op dit moment zijn eigen slavernij!

Dus mensen, je manifesteert en je ervaart altijd je eigen bedrieglijke natuur. Waarom? Omdat je het zelf bent. Alles wat je wordt en wat je jezelf toestaat te doen, manifesteer je EN de manifestatie ervan ga je ervaren, want je bent het allemaal zelf. Als ik bedrog ben, dan creëer en manifesteer ik bedrog en die manifestatie van bedrog als mezelf ga ik binnen en ga ik in werkelijkheid ervaren.

Hoe komt dat? Omdat we alles naar de mensen hebben teruggekoppeld. Dus als je denkt, ik bedrieg iemand, dan wordt die gedachte tien keer sterker in jezelf gereflecteerd. Waarom? Opdat mensen al die dingen van zichzelf in zichzelf kunnen gaan ervaren. Dus al die dingen zijn niet langer verspreid over andere wezens, maar nu worden de mensen met zichzelf geconfronteerd door de terugkoppeling van alles wat ze anderen proberen aan te doen en wijs te maken.

Wat eigenlijk interessant is, dat ik me realiseer, dat het altijd zo is geweest. Dus neem het van mij aan, ik heb het op de harde manier moeten ondervinden. Als je denkt dat je iemand anders moet bedriegen, bedrieg je in feite jezelf en je gaat dat duizendvoudig zelf ervaren. Kijk nou eens, waar we nu mee bezig zijn in deze wereld. Het is een manifestatie van mij en ik ben ervoor verantwoordelijk, zoals iedereen ervoor verantwoordelijk is, want we hebben het allemaal laten gebeuren. En in die aanvaarding en in het toelaten gaat het zich manifesteren en komt het in het bestaan terecht.

Dus mensen, ik, Satan, ben in mezelf opgestaan... en oh, eigenlijk samen met de kinderen, dat is heel interessant. Dus een naam wordt slechts een referentiepunt. Ik ben Satan, oké, maar ik ben niet meer DE Satan. Ik ben niet langer een manifestatie of een definitie van het woord 'Satan'. En dat moeten de mensen op aarde zich gaan realiseren. We zijn niet langer de definities van woorden als herinneringen, die zich in deze wereld bevinden.

Mensen, wees voorzichtig. Als je zelfbedrog wordt, manifesteer je zelfbedrog en je GAAT zelfbedrog duizendvoudig ervaren. Dit is geen waarschuwing. Het is de evidentie van het gezonde verstand.

Dank je wel. Dit is Satan.


Terug naar Index

0 reacties

Een reactie posten

Onze toekomstige ouders

Gezond verstand is dat je je realiseert dat we leven na leven hier terugkeren - en als we niet de weg voorbereiden voor degenen die onze ouders zullen worden - zijn ze we goed verneukt.

Recent Posts

Recent Comments