naar de NL Desteni website

Keyconcepts

Mind = je gedachten, gevoelens en emoties

Archives

Om je te abonneren op de DesteniNL nieuwsmail klik hier
Wil je reageren of heb je vragen, plaats die dan op het DesteniNL forum

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan te geloven dat ik een ander buiten mezelf nodig heb om mezelf te vervullen en aan te vullen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan mezelf te aanvaarden als incompleet en onvervuld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan me van mezelf als een ander af te scheiden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan op zoek te gaan naar liefde in een ander van wie ik mezelf – en die ik van mezelf – heb afgescheiden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan mezelf af te scheiden van het woord 'liefde'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan mezelf af te scheiden van het woord 'relatie'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan te geloven dat ik een ander buiten mezelf nodig heb om te worden liefgehad en om liefde te ervaren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan het woord 'verliefd' eens goed te beschouwen en in het woord alleen 'lief' op te merken en niet 'ver'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan te dromen, te wensen, te hopen en te verlangen om te worden gestreeld en mijn voeten te laten kussen door een geschikte, aantrekkelijke man of een prachtig mooie vrouw van wie ik in mijn hoofd een beeld heb als De Ene.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan me te laten conditioneren door – en me te conformeren aan de maatschappij door een niet te versmaden relatie te wensen en te verlangen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan mezelf te beïnvloeden en te veranderen om een zo hoopvol mogelijke partner aan te trekken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan te geloven dat het krijgen van 'weke knieën' en 'vlinders in mijn buik' reële ervaringen van me zijn in plaats van te realiseren, dat dit manifestaties zijn van het verstand.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om er letterlijk in te stinken, dat liefde echt bestaat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan te realiseren, dat liefde en relaties valkuilen van deze wereld zijn om me bezig te houden in 'mijn eigen wereldje' in plaats van mijn ogen en oren open te zetten om te zien en te horen wat werkelijk in deze wereld aan de hand is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan in de valkuil te 'vallen' van het verstand als liefde en relatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan liefde en sex in de categorie relatie te plaatsen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om blind en doof te worden door de overweldigende ervaringen van gevoelens en emoties in een relatie en mezelf af te sluiten en af te scheiden van de rest van de wereld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan een relatie te gebruiken als vluchtroute uit de wereld om de wereld, waarin ik existeer en mezelf ervaar, niet te hoeven aanzien.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan te geloven dat ik mezelf kan 'vinden' en 'ontdekken' in een relatie met een ander.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan te geloven dat emoties en gevoelens voor een ander buiten mezelf in feite ervaringen zijn van mezelf zoals ik ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan een relatie te wensen, te willen en nodig te hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan louter emoties en gevoelens voor een ander buiten mezelf te aanvaarden en toe te staan door te geloven dat zulke emotionele en gevoelsmatige ervaringen 'normaal' en 'ok' zijn, omdat iedereen ze heeft.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan ervan te genieten om door een ander te worden 'liefgehad' in plaats van mezelf als plezier te aanvaarden als uitdrukking van mezelf als liefde voor mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan van mezelf te houden en daardoor een zoektocht begon om elders liefde te vinden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan te realiseren dat ik door te willen, te wensen, te verlangen en een relatie nodig te hebben eigenlijk om een relatie met mezelf vroeg.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan mezelf één keer in mijn leven in ogenschouw te nemen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan een relatie te beginnen en op zoek te gaan naar een relatie, omdat de rest van de wereld dat ook doet en ik het klaarblijkelijk ook moet doen.

Ik vergeef mezelf dat ik sex, relaties en liefde mijn obsessie, verdrukking en onderdrukking heb laten worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan me tegen mezelf te verzetten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan mezelf als vanzelfsprekend te beschouwen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om vasthouden, knuffelen, kussen en sex als intimiteiten te beschouwen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan dat mijn ogen me bedriegen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan mezelf te bedriegen door te geloven dat liefde en relatie werkelijk bestaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan te geloven, waar te nemen en te denken, dat anderen, die een relatie hebben, gelukkig en tevreden zijn zonder echt te weten of te begrijpen, dat hetgeen ze projecteren een leugen voor de wereld is en bedrog voor zichzelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan mijn gedachten, gevoelens en emoties te vertrouwen in plaats van mezelf te vertrouwen zoals ik ben van het leven vanbinnen en als eenheid en gelijkheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan mezelf te beoordelen en deze beoordeling te gebruiken om een ander buiten mezelf nodig te hebben om van me te houden, me te waarderen en me te adoreren, omdat ik het kennelijk zelf niet kon en kan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan te denken dat zelfvergeving belachelijk is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan te denken dat zelfvergeving te simpel en feilbaar is om me werkelijk te helpen en bij te staan met hetgeen ik in mezelf ervaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan mijn eigen woorden te beoordelen en te vervloeken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf zelfs heb toegestaan het verstand als gedachten, gevoelens en emoties voorrang te verlenen en de levensadem als leven van mezelf als vanzelfsprekend te beschouwen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan te geloven, dat ik alleen liefde, vervulling, aanvulling, comfort, plezier, welzijn en zegen in een relatie met een ander kan vinden en ontdekken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan echt te geloven, dat God man en vrouw schiep om de schijnbare vreugden, de wonderbaarlijke extasen en de euforie van sex te beleven en babies te maken en een gezin te stichten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan onder de wetten en voorschriften van de maatschappij van de wereld te leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan te geloven dat mensen die relaties hebben gehad in feite alles van relaties afweten en dat ik mezelf heb toegestaan het voorbeeld van andere liefdezieke snotneuzen te volgen, die in hun verstand evenzeer verloren zijn als ikzelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan het woord 'ziek' op te merken in 'liefdezieke snotneuzen', maar alleen het woord 'liefde'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan dat de woorden 'liefde', 'relatie' en 'sex' me hebben beheerst.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan dat de woorden 'liefde', 'relatie' en 'sex' macht over me – en van me – hebben gehad.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan dat ik mezelf heb misleid, onteerd en belogen in de naam van liefde, relatie en sex.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan intiem met mezelf te zijn – zelfintimiteit is de sleutel tot mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan te geloven dat mijn ouders 'gelukkig getrouwd' zijn geweest en dat ik ook zo'n ervaring met een ander had willen hebben: relatie, huwelijk, huis, auto, kinderen, geslaagd bedrijf en geld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan te realiseren, dat ik 'hals over kop' ben 'gevallen' voor de misleiding, de manipulatie en de leugens van het systeem, toen ik 'hals over kop' voor een ander buiten mezelf 'viel'.

Een paar woorden om je op gang te brengen ...

Veel plezier, Veno


Terug naar Index

0 reacties

Een reactie posten

Onze toekomstige ouders

Gezond verstand is dat je je realiseert dat we leven na leven hier terugkeren - en als we niet de weg voorbereiden voor degenen die onze ouders zullen worden - zijn ze we goed verneukt.

Recent Posts

Recent Comments