naar de NL Desteni website

Keyconcepts

Mind = je gedachten, gevoelens en emoties

Archives

Om je te abonneren op de DesteniNL nieuwsmail klik hier
Wil je reageren of heb je vragen, plaats die dan op het DesteniNL forum

- Jack-
26 augustus 2007
Hier is Jack weer.

Oké, dus Anu was met de Sirians en de Serpents samen en hij presenteerde hen de grootste kans ooit - je kent de uitdrukking als een ‘eens in je leven’ kans, maar dit was een ‘eens in het bestaan’ kans - en hij vertelde ze het volgende: “Dit is mijn plan: we ontwerpen deze lichamelijke voertuigen en we plaatsen de Atlantiërs erin als slaven. Maar ik besef dat we nog een probleem hebben: wat doen we met de andere planeten? Wat doen we met al de andere rassen? Als we de Atlantiërs tot slaaf gaan maken - de Atlantiërs die door de meesten in het bestaan gerespecteerd en vertrouwd worden, die om advies, wijsheid en inzicht gevraagd worden - dan moeten we het strategisch aanpakken. Mijn plan is als volgt: Ik heb dit fysieke voertuig ontworpen. Mijn goud is op deze planeet, het is mijn goud, ik heb dat goud nodig om te bestaan en om te overleven. Er is geen sprake van dat mijn ras zal uitsterven alleen maar omdat de Atlantiërs niet begrijpen wat het betekent om te moeten overleven en niet begrijpen hoever ik zal gaan om er zeker van te zijn dat ik zal overleven, om mezelf te verzekeren van een eeuwig leven. Ik begrijp dat deze planeet en alles wat erin bestaat een gemanifesteerde vorm zal worden en ik weet dat - als we snel zijn - dat deze fysieke vorm tegelijkertijd manifest zal worden. Het is gemaakt als een exacte gelijkenis van de levenskracht van deze planeet, het is hetzelfde, alleen maar een kleinere replica ervan en het is gemaakt uit dezelfde essentie. De door de Sirians erin geplaatste systemen zullen ervoor zorgen dat de Atlantiërs worden gevangen in dit fysieke voertuig en dat is eigenlijk alles wat we nodig hebben. Ik zal hier bestaan op deze planeet, de Sirians zullen hier op deze planeet bestaan en de Serpents zullen hier bestaan, totdat we terugkeren.”
De Sirians en de Serpents keken naar Anu en zeiden: “Hoe? Hoe gaat dat in zijn werk?” En Anu antwoordde: “Nou kijk, we hebben die voertuigen in een fysieke vorm, we hebben de Atlantiërs nu om in de voertuigen vast te zetten om de systemen van energie te voorzien. Maar ze moeten onze slaven zijn, echte slaven die alles precies zo doen als wij willen.”
Hier is waar Marduk erbij komt. Marduk was degene die de Siriaanse systemen programmeerde in de menselijke lichaamsvormen die ontwikkeld waren door Anu, Enki en Enlil. Wat betreft Anu’s bestaan en feitelijke manifestatie hier op de Aarde, dat zou plaatsvinden door de evolutie van de systemen binnenin de fysieke voertuigen - waarin de Atlantiërs geplaatst werden.
Dus waarvoor dienden de Atlantiërs eigenlijk? Zij waren erin geplaatst om tot in oneindigheid te bestaan op deze Aarde, om de systemen in de menselijke lichaamsvorm te ontwikkelen en te evolueren - de systemen die Anu en de Sirians vertegenwoordigden. Dus laten we zeggen dat de Atlantiërs de feitelijke levenskracht waren - en de levenskracht die aan Anu het leven moest geven in de fysieke menselijke vorm, om te ‘bestaan’, om ‘tot leven’ te komen in deze wereld/planeet. Dus door deze zich evoluerende systemen, door de systemen van de Atlantiërs in de fysieke vorm, kan Anu zich manifesteren in deze wereld. De Sirians en de Serpents vroegen: “Maar hoe gaan we dit aanpakken?” Anu vroeg zich af “Oké, hoe ga ik me precies manifesteren in deze wereld? Hoe ga ik me uiteindelijk manifesteren in deze wereld via de systemen in het fysieke voertuig waarvan de Atlantiërs de drijvende levenskracht zullen zijn?”
En toen kregen de Sirians opnieuw een briljant idee: “Oké, eerst moet je de Atlantiërs - die de drijvende levenskracht zijn binnenin het fysieke voertuig - laten geloven dat zij de systemen ZIJN die ik erin heb geplaatst als jou en ons. En dan worden zij de systemen. En dan, door deze systemen te worden zullen alle fysieke voertuigen - met de Atlantiërs erin - ons worden.”
Het ging hier alleen om de Sirians en Anu - zij zouden het worden. “En dan moeten we een manier vinden om - wanneer deze planeet voorbereid is met al de Atlantiërs in de menselijke lichaamsvorm om de systemen te worden - een manier vinden om nog eens binnen te komen en de systemen in een enkel ogenblik te programmeren, zodat we ons koninkrijk hier op Aarde kunnen vestigen.”
Dat was ook het moment waarop ze in conflict raakten met de Serpents, maar de grote uitbarsting kwam pas later, nadat de Serpents geholpen hadden met het ontwerp van het Dierenrijk en de dinosaurussen. De Serpents ontwierpen eigenlijk een dinosaurus in zijn meest primitieve vorm, zijn meest primitieve expressie. Zulke dieren werden ook ontworpen naar het beeld en gelijkenis van deze planeet.
Mij lijkt het dat Anu en de anderen niets van schepping begrepen. Wat zij deden was geen schepping. Voor mij is scheppen iets wat niet uit te leggen valt, het is... een expressie. Want als je kijkt naar de planeet, bruisend van expressies welke we tegenwoordig ‘natuur’ noemen, maar het leek er toen niet op - een levende essentie, die niet uitgelegd kan worden - expressie gevend aan zichzelf door een scheppende expressie, die hier al aanwezig is. Wat Anu deed, was... manipulatie van wat er al bestond.
Dit is Jack, ik ga verder in mijn volgende interview, bedankt.

Terug naar Index

0 reacties

Een reactie posten

Onze toekomstige ouders

Gezond verstand is dat je je realiseert dat we leven na leven hier terugkeren - en als we niet de weg voorbereiden voor degenen die onze ouders zullen worden - zijn ze we goed verneukt.

Recent Posts

Recent Comments