naar de NL Desteni website

Keyconcepts

Mind = je gedachten, gevoelens en emoties

Archives

Om je te abonneren op de DesteniNL nieuwsmail klik hier
Wil je reageren of heb je vragen, plaats die dan op het DesteniNL forum

- Jack-
25 augustus 2007
Hier is Jack weer, oké.

Ik was aan het vertellen dat Anu zich nu realiseerde dat hij deze vorm op Aarde moest manifesteren, deze moest zich samen met de planeet manifesteren als één om er zeker van te zijn dat zij toegang tot deze wereld hadden, tot het goud, om het mee te kunnen nemen naar hun stad. En Anu werd bezorgd, Anu werd angstig, hij zei: “Ik heb goud nodig. Als ik geen goud heb zullen mijn mensen niet overleven.” En hij werd boos, omdat de Atlantiërs niet naar hem wilden luisteren en hij wist dat als zij deze vorm niet zouden gaan manifesteren ze het niet zouden overleven.

En op dat moment ging hij weer naar de Atlantiërs. Met de slepende stem van de Serpents nog in zijn hoofd, zei hij: “Ik moet deze planeet bewonen. Als ik dat niet doe, zal ik het niet overleven en mijn mensen ook niet”. En de Atlantiërs zeiden: “Nee, dan moeten jullie ergens anders naar toe.” En op dat punt zei hij eigenlijk: “Fuck jullie, de planeet zal van mij zijn. Er is goud op deze planeet, het is bovendien de bedoeling dat deze planeet van mij is. Ik begrijp sowieso eigenlijk niet waarom jullie hier zijn. Omdat het goud hier is, ben ik hier, ik ben verplicht om hier te zijn.”

Dus, er is veel goud onder de kern van de Aarde. Onthoud dat het zich nu vanzelf manifesteert. En ze zijn nog steeds in staat om het goud inter-dimensionaal te verwijderen. Het duurde even om het goud te manifesteren, onthoud dat het even duurt - vooral op de manier waarop zij het deden met de kristal-geluid-resonantie. Zo kwamen zij aan hun goud, manifesteerden zij het goud en Anu besloot: “Weet je wat? Prima! Ik zal jullie mijn voertuigen laten aandrijven, dan zullen jullie mijn slaven zijn, omdat ik goud nodig heb om te overleven.” Dat was zijn verklaring: hij had goud nodig om te overleven en zijn planeet ook, de hele stad en alle andere wezens die daar woonden. Dus, hij kreeg zijn vorm en hij ging naar de Sirians en ook naar de Serpents en zei: “Luister, ik ga de planeet overnemen, ik laat de Atlantiërs de voertuigen bewonen, zij zullen mijn slaven zijn om bij het goud te komen. Ik heb goud nodig, Ik moet overleven. En de Serpents vonden het een top idee, zij lachten en zeiden: “Te gek!”

En zo komen Enki en Enlil en de Sirians erbij. Dus nu heb je Anu, Enki, Enlil en een bepaalde groep Sirians, die werken met creatie en manifestatie in systeemvorm. Ze zeiden: “Oké, nu hebben wij het brein, jullie hebben de ogen, wij hebben het middelpunt, wij hebben het skelet en wij hebben de systeemplaatsing binnenin de vorm en het skelet. En ze zeiden: “Je hebt iets nodig, de fysieke vorm moet in de basis zichzelf in stand kunnen houden. Wanneer het zichzelf niet in stand kan houden, moet je er altijd in bepaalde mate bij zijn.” Dus bekeken ze het en zeiden: “Waarom? Maar waarom kan het niet gewoon zo blijven? Het ziet er perfect uit, en het werkt”. En hij zei: “Dus jullie willen dat de Atlantiërs deze voertuigen van energie voorzien? Jullie willen dat ze jullie slaaf zijn? Maar het huidige systeem kun je naar behoefte in en uitgaan, dus met andere woorden, het gaat niet werken, je moet ze tot slaaf maken in je voertuig, dat is wat ik zeg.” Dat is wat de Serpents en de Sirians gezamenlijk zeiden: “Het is nodig om ze slaaf te laten zijn binnenin de fysieke vorm en daarom moet de vorm zichzelf staande houden, 'levend' zijn op zichzelf. En alles wat jij doet is energie geven aan de beweging en aan dat wat het laat denken en kijken en laat doen. Zij zeiden: “Oké, dus wat je eigenlijk zegt is zoals deze planeet is gevormd. Omdat deze planeet levend is met iets, het leeft. Er is een essentie en het beweegt, gemanifesteerd door zichzelf, het onderhoudt zichzelf.”

Dus, zij ontwierpen het ademen, zij ontwierpen de bloedsomloop, de organen en die dingen - de organen, de bloedsomloop, het ademen, het bewustzijn, alles in één. De gehele biologie van het menselijke lichaam is langzaamaan ontwikkeld. Het duurde een tijdje om uit te vogelen hoe het precies werkte. Ze realiseerden zich een ding, iets moet het voort laten bewegen, binnenin, als het, de hele tijd, om zichzelf te onderhouden, zoals de levenskracht van het bloed - de bloedsomloop, het bloed stroomde door de hele vorm. Zij hadden iets nodig om het bloed te laten vloeien, dat wat de hele tijd vloeit, om het levend te houden. En daar komt het hart vandaan. Het hart pompt het bloed de hele tijd, laat het leven bewegen binnenin.

Dan heb je, oké, de maag bestond nog niet, wacht nee, ze hadden die al gemaakt. Zij hadden zich gerealiseerd dat als het zichzelf in stand moest houden met eten, met iets te eten zoeken, het zichzelf staande moest kunnen houden. Omdat zij zich realiseerden wat er zou gebeuren, omdat de systemen binnenin de vorm waren geplaatst, begon het zichzelf uit te putten. Als het gaat om het systeem zelf dat is perfect, het hoeft niet te eten, het hoefde zichzelf niet in stand te houden, maar vanwege de systemen die waren geplaatst binnenin de vorm door de Sirians, wat ik heb beschreven, begon de vorm te vervallen, zich zelf uit te putten en zij realiseerden zich 'O shit'. Zij hadden iets nodig om deze vorm in stand te houden. En daar zijn de dieren voor gemanifesteerd.

Dieren zijn gemanifesteerd door de Serpents. De Serpents hebben de dieren gemanifesteerd - het dier, de meeste dieren van het dierenrijk. En in wezen zijn de dieren ontworpen in een vorm om zichzelf in die vorm in stand te houden in deze wereld - op deze planeet. Zij keken naar dat wat deze systemen aan de vorm ontnemen, wat is de essentie die nodig is? En zij realiseerden zich dat het een heel substantiële essentie is, dat het zich voedt met het spierweefsel - het spierweefsel en al het overige werd nu ook ontworpen met de vorm, binnenin. Dus, de fysieke vorm was al ontwikkeld, je weet, de spieren waren ontwikkeld en nodig om de organen binnenin te beschermen... En ze maakten een vorm, zij maakten een voertuig dat zou bestaan tot in oneindigheid. Dat was hoe de menselijke vorm gemanifesteerd is, als de oneindige manifestatie.

Oké, dit is Jack, ik zal doorgaan in mijn volgende interview. Heel erg bedankt.

 Terug naar Index

0 reacties

Een reactie posten

Onze toekomstige ouders

Gezond verstand is dat je je realiseert dat we leven na leven hier terugkeren - en als we niet de weg voorbereiden voor degenen die onze ouders zullen worden - zijn ze we goed verneukt.

Recent Posts

Recent Comments