naar de NL Desteni website

Keyconcepts

Mind = je gedachten, gevoelens en emoties

Archives

Om je te abonneren op de DesteniNL nieuwsmail klik hier
Wil je reageren of heb je vragen, plaats die dan op het DesteniNL forum

-Veno-
16 augustus 2007

Dit is Veno en ik ga weer door. We waren waar je werd geboren en je bewustzijn gaat activeren. Nu moeten we weer terug om uit te leggen wat je in de baarmoeder van je moeder ervaart. Ik heb de term gebruikt voor de tijd dat je je in de baarmoeder ontwikkelt, dat 'de systemen zich samen met jou ontwikkelen'. Dus baby’s zijn al in de baarmoeder gemanifesteerde systemen. Ze vermengen zich met het fysieke lichaam vooral in het botweefsel en het spierweefsel. Dus die systemen hebben het fundament al gelegd voor de ontwikkeling van jouw ontwikkeling zoals je in deze wereld opgroeit zodra je bent geboren. Interessant ...

Dus samen met het opgroeien en ouder worden in deze wereld van jezelf doen die systemen dat ook. Die systemen gedragen zich als parasieten in het fysiek menselijke lichaam. Dat wil zeggen, die systemen kunnen niet bestaan zonder jouw participatie. Maar je participatie begint al bij de geboorte zonder dat je het weet. Daarom bent je al een structureel resonerend bewustzijnsysteem vanaf je geboorte. En daarom is er een uitgebreid proces nodig om je van die systemen los te maken als datgene waarvan je hebt aanvaard en toegestaan te worden wat je nu bent, want er zitten vele, vele, vele lagen rommel in en je bevat alle informatie van alle mensen van de hele wereld in je onbewustzijn en je onderbewustzijn bevat de informatie van je moeders en je vaders systemen van wie en wat ze zijn in dit hele bestaan van mindbewustzijnsystemen. En in je bovenbewustzijn zit datgene wat je nu gebruikt om je eigen, schijnbaar unieke persoonlijkheid te vormen, waarvoor je de overgedragen informatie van je vader en je moeder gebruikt.

De vraag is, wie ben ik, als ik al die overgedragen informatie van mijn beide ouders in me draag en ik gebruik dat om mijn schijnbaar unieke persoonlijkheid te vormen? Dan ben ik dus niet echt mezelf. Dan ben ik een kopie of een duplicaat van mijn ouders. Ik ben een kopie en een duplicaat van deze wereld. Ik ben niet wie ik ben! Wie ben ik dan als ik dit niet bent? Maak je geen zorgen, we zullen het hierover ook nog hebben.
Dus in de baarmoeder ontwikkel je samen met systemen een platform voor de verdere ontwikkeling van bewustzijnsystemen in jezelf als je ouder wordt. Daarover hebben we het later ook nog. Dus wat treffen we aan wanneer je wordt geboren? Het fundament van bewustzijnsystemen is in je spierweefsel en je botweefsel aangelegd. Het fundament is aangelegd voor de groei van bewustzijnsystemen samen met de ontwikkeling van jezelf in deze wereld als je ouder wordt.

Dan hebben we het onbewustzijn dat prachtig is voorbereid, dat huis is klaar, het huis van de mensheid en de hele wereld. Dat is het collectief verenigd veld, waarop je onbewustzijn is aangesloten. En dan heb je het onderbewustzijn, waarvan het fundament is gelegd met de gedownloade informatie van je moeder en je vader. Het fundament van het bovenbewustzijn is ook al gereed, maar dat is op dit moment nog even een leeg gebied, want dat ga je gebruiken om je schijnbaar unieke persoonlijkheid te ontwerpen, waarvoor je de informatie van je moeder en je vader gebruikt die in je onderbewustzijn ligt opgeslagen.
Als je wordt geboren gebeurt er iets interessants. Als je uit je moeder komt word je beschermd door een roosterlijn van het systeem. Vroeger was er voor iedere baby een 'gids' en die gids moest zorgen, dat je op je plek bleef op een bepaalde roosterlijn op het moment dat je werd geboren. En dit is de reden waarom: als je wordt geboren komt in de eerste plaats het systeem naar je toe – als je baby bent – en dat systeem brengt sloten of boeien aan op je polsen, op je bovenarmen en op je enkels. Die worden als een afdruk op je neergelaten. Oh ja, en ook bovenaan op je borst, dwars door je lichaam heen naar de achterkant, op je rug onder de nek, waar ook een systeem wordt aangebracht. Ik zal later nog uitleggen waarom dat daar zit.
De banden om je polsen komen overeen met de resonantie van de geluidfrequentie van het systeem op je borst en de banden op je bovenarmen zijn verbonden met de resonantie van de geluidfrequentie van het systeem, dat op je rug is geplaatst en dat ook weer is verbonden met het punt aan de voorkant op je borst. Daarna wordt de roosterlijn verwijderd en ben je als baby een geboren systeem in dit bewustzijnbestaan.

Ik ga door in mijn volgende interview. Dank je wel.

Terug naar Index

0 reacties

Een reactie posten

Onze toekomstige ouders

Gezond verstand is dat je je realiseert dat we leven na leven hier terugkeren - en als we niet de weg voorbereiden voor degenen die onze ouders zullen worden - zijn ze we goed verneukt.

Recent Posts

Recent Comments