naar de NL Desteni website

Keyconcepts

Mind = je gedachten, gevoelens en emoties

Archives

Om je te abonneren op de DesteniNL nieuwsmail klik hier
Wil je reageren of heb je vragen, plaats die dan op het DesteniNL forum


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan mezelf te definiëren volgens het vals ego van mijn mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan te geloven dat ik het ego van mijn mind ben.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan het ego van mijn mind te gebruiken om mezelf zodanig te definiëren, dat ik de onzekerheden, angst en inferioriteit, die ik in mezelf ervaar, kan verbergen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan te realiseren, dat het vals ego van mijn mind de polariteitenmanifestatie is van de mind als superioriteit om de inferioriteit en onzekerheid te verbergen, die ik in feite in mezelf ervaar, maar niemand wil laten zien of laten opmerken uit angst, dat ze me daarop beoordelen, als ze me zouden kunnen zien.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan het ego van mijn mind te worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan een misleidende presentatie van mezelf te vormen als vals ego van de mind door mezelf als superieur te presenteren, zodat anderen kunnen denken en geloven dat ik de man ben, dat ik sterk ben en niet bang ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan het ego van de mind te worden, want het was de enige manier die ik kende om een man te worden en iedereen in mijn wereld te laten zien, dat ik de sterke, onafhankelijke man ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan te realiseren, dat alleen het ego van de mind wraak zoekt, ruzie zoekt, conflict zoekt om zichzelf te bekrachtigen, te genereren en zichzelf als mezelf op te bouwen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan te realiseren dat participatie aan het ego en als ego verslavend werkt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan de egomanifestatie van mijn vader te kopiëren, want ik zag mijn vader als voorbeeld voor mezelf, die ik als idool zag wat ik ook wilde worden – dus ik werd een ego om mijn vader te worden, zodat hij trots op me kon zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan het ego van mijn mind te worden om het ego van de mind te gebruiken als een verdediging en bescherming voor mezelf door een presentatie van superioriteit te worden, zodat niemand het in zijn hoofd haalt om MIJ een oor aan te naaien.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan een gevoel van plezier, een gevoel van voldoening, een gevoel van macht te ervaren, wanneer ik toegang krijg tot het ego van de mind als ikzelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan mezelf te definiëren als macht volgens het ego van de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan het vals ego van de mind te worden om me machtig te voelen, om me sterk en onverwoestbaar te voelen – om er zeker van te zijn dat niets of niemand me op geen enkele wijze een oor kan aannaaien.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan te realiseren, dat ik niet het vals ego van de mind ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan te geloven, dat ik het vals ego van de mind nodig heb om mezelf te beschermen en te verdedigen – en anderen te beschermen en te verdedigen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan te realiseren, dat het ego van de mind plezier heeft in conflicten, vechtpartijen en argumenten en daarom dus altijd zal trachten bij zulke situaties betrokken te raken – om naar voren te stappen en te zeggen, "Hier ben ik, dit is het ego – kom maar op en probeer mij een oor aan te naaien, dan zal ik jullie eens laten zien wie ik ben".

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan te geloven, dat ik het ego van de mind nodig heb om sterk te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan te aanvaarden en te geloven, dat ik het vals ego van de mind nodig heb om sterk en machtig te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan te denken en te geloven dat door het ego van de mind te worden en door de misleiding van mezelf als superieur aan anderen te presenteren ik me in feite defensief kan beschermen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan te realiseren, dat ik mezelf heb toegestaan een ego van de mind te worden en erin te participeren bij de ervaring van mezelf in deze wereld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan te realiseren, dat het vals ego van de mind door woede, frustratie en haat wordt gegenereerd en zoekt naar mogelijkheden om betrokken te raken in situaties en scenario's die woede, frustratie en haat in mezelf oproepen om zich daarmee aan te jagen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan te realiseren, dat ego de echo van de mind is, het 'verloren onderdeel' van mezelf waarvan ik mezelf heb afgescheiden en dat op die manier in mezelf de demon werd, die leeft op het genereren en het aanwakkeren van woede, frustratie en haat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan te realiseren, dat het ego van de mind de vertegenwoordiging is van de demon in mezelf, het 'deel' van mezelf, dat ik heb aanvaard en heb toegestaan zich van mezelf af te scheiden, omdat ik me niet kon voorstellen, dat 'zoiets' in me kon bestaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan me van mezelf af te splitsen en de demon te manifesteren als het vals ego van de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan te realiseren, dat inferioriteit eigenlijk is: in angst en beven, in angst en beven van mijn eigen confrontatie, in angst en beven van mezelf – in angst en beven van de demon, die ik heb aanvaard en heb toegestaan mezelf te worden als ego van de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan het ego van de mind te gebruiken om situaties te manipuleren, zodat het gebeurt Op Mijn Manier.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan te realiseren, dat wanneer het 'ego een deuk oploopt' het ego zich voelt opgepompt en aangevuurd om naar de situatie terug te keren en zich opnieuw te laten gelden en te genereren door te zeggen, "Hier ben ik, kijk naar mij, wat ik allemaal kan".

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan te realiseren, dat alleen het ego wil vechten en de zaken wil rechtzetten door middel van conflicten en argumenten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan te realiseren, dat ik dit vals ego in mezelf als mezelf heb gevormd en gemanifesteerd, omdat ik mezelf vanbinnen niet heb aanvaard als eenheid en gelijkheid zoals ik ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan te realiseren, dat ik op ieder moment verantwoordelijk ben voor mijn eigen activiteiten en woorden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan mijn inferioriteit (angst en beven voor mezelf) en mijn onzekerheid te verbergen met het vals ego als superioriteit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om sterker en machtiger dan anderen te willen, te moeten en wens te zijn om leiding te kunnen geven aan situaties – en dat ik in dit willen, moeten en wensen het ego van de mind heb gemanifesteerd, aangezien ik van mezelf denk, dat ik, zoals ik ben, te zwak ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan bang te zijn om zwak te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan te geloven dat zwakheid bestaat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan het spel van de polariteitenfrictie van de mind te spelen door superioriteit te worden, waarbij ik inferioriteit en onzekerheid in mezelf als mezelf verberg.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan te realiseren, dat het vals ego van de mind bestaat uit onderdrukte woede in mezelf, die zich als ego van de mind heeft gemanifesteerd – de demon die mij is geworden.

Ik vergeef mezelf dat ik mijn onderdrukte woede heb toegestaan zich te manifesteren als het vals ego van de mind om zich uit te drukken en uit te leven op andere mensen, situaties en scenario's buiten mezelf in plaats van zelfvergeving toe te passen om de woede in mezelf los te laten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan te realiseren, dat ik andere mensen, situaties en scenario's opzoek om deze onderdrukte woede in mezelf buiten mezelf uit te leven door het vals ego van mijn mind te worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan te realiseren, dat ik situaties en scenario's met opzet aanwakker om de onderdrukte woede in mezelf op anderen buiten mezelf uit te leven door het vals ego van mijn mind te worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan te realiseren, dat ik het ego van mijn mind gebruik om aandacht van andere mensen te trekken, om door andere mensen op iedere mogelijke manier te worden opgemerkt, omdat ik mezelf niet heb aanvaard zoals ik ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan het ego van de mind te gebruiken om activiteiten, daden, reacties en antwoorden op bepaalde mensen, situaties en scenario's te rechtvaardigen om te worden aanvaard als reden en oorzaak om te willen, te wensen en te moeten doen wat schijnbaar nodig is om te doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om rechtvaardigingen, redenen en excuses te aan te voeren om te worden, te doen, te beantwoorden aan en te reageren op specifieke scenario's, situaties en andere mensen van binnenuit als het ego van de mind om de honger naar de beleving van het gevoel van macht, aanzien en beheersing van brandstof te voorzien en op te bouwen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan het ego van de mind te gebruiken en dit te worden in mijn pogingen om specifieke situaties, gebeurtenissen en omstandigheden te beheersen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan te realiseren, dat ik macht ontleen aan het ego van de mind om controle op een situatie te krijgen, zodat ik de zaak op 'mijn manier' kan laten verlopen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan te geloven, dat door het ego van de mind te worden ik 'één van de jongens' ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan te geloven, dat ik door het ego van de mind te worden ik vrouwen kan aantrekken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan het ego van de mind te worden om tot de gemeenschap van mannen te behoren – want om een man te zijn moet je een ego hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan mezelf als het ego van de mind vanbinnen en als deze wereld te vestigen, omdat ik dacht en geloofde, dat je, om in deze wereld een man te zijn – vooral om te overleven – een ego nodig hebt om jezelf daarmee te beschermen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan te realiseren, dat ik in mijn broek schijt voor zelfintimiteit en intimiteit met een ander, waardoor ik het ego van mijn mind word om mezelf op geen enkele manier te hoeven ervaren – maar liever een man ben, een man volgens – en van deze wereld, het verenigd bewustzijnsveld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan het ego van de mind te gebruiken om te zorgen, dat niets en niemand me op welke manier dan ook iets kan aandoen – niet emotioneel – en door helemaal niets te voelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan te geloven, dat het hebben van een ego duidt op kracht en macht – een man.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan te geloven dat, wanneer ik het ego van mijn mind ben, ik controle en macht over, in en op mijn wereld kan hebben met iedereen en alles erop en eraan, waarbij niets kan of mag worden veranderd zonder mijn toestemming als ego van de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan het ego van mijn mind te worden uit angst om de beheersing te verliezen en niet te weten wat ik moet doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om zonder het ego van mijn mind bang te zijn uit angst om mezelf te verliezen en als een doetje of een zak kippenstront te worden bestempeld, als ik niets doe en vanbinnen niet reageer als ego van de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan te geloven dat, indien ik niet het ego van mijn mind ben, ik inferieur, een zak kippenstront, een doetje, een verliezer, een nietsnut, of een klungel ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan te realiseren dat superioriteit niet zonder inferioriteit kan bestaan. Om het ego te stoppen moet ik me realiseren, dat beide polariteiten van de mind in de vorm van inferioriteit en superioriteit illusoire manifestaties van de mind zijn, waarmee ik me heb geïdentificeerd zoals ik ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan gewoon 'een van de jongens' te willen zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan het ego van mijn mind te worden om te worden geaccepteerd en door anderen en vrouwen te worden gezien, omdat ik mezelf niet heb aanvaard zoals ik ben als de levensadem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan te realiseren, dat ongeduld een eigenschap is van het ego van de mind, omdat het ego van de mind het wil en het ego wil het nu.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan te geloven dat vrouwen een man met een ego willen hebben, een gigantisch ego, dat een misleidende presentatie van superioriteit voorspiegelt, waarvan het zelfvertrouwen en de zekerheid afdruipen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan het ego van de mind te worden om vrouwen aan te trekken omwille van sexueel plezier.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan het ego van de mind te definiëren als zelfvertrouwen, omdat ik geen zelfvertrouwen heb aanvaard als mezelf zoals ik ben.

Veno



Terug naar Index

0 reacties

Een reactie posten

Onze toekomstige ouders

Gezond verstand is dat je je realiseert dat we leven na leven hier terugkeren - en als we niet de weg voorbereiden voor degenen die onze ouders zullen worden - zijn ze we goed verneukt.

Recent Posts

Recent Comments