naar de NL Desteni website

Keyconcepts

Mind = je gedachten, gevoelens en emoties

Archives

Om je te abonneren op de DesteniNL nieuwsmail klik hier
Wil je reageren of heb je vragen, plaats die dan op het DesteniNL forum

Wat Nu?

Mensen, ik ben niet hier om jullie dit 'begrijpen' of realisatie of gewaarzijn te brengen - hoe je mijn ervaring van het verkrijgen van informatie over de waarheid van het bestaan ook wilt noemen - de waarheid van de creatie en de waarheid van jullie ervaring van jezelf in deze realiteit, noch ben ik hier om jullie een oplossing te brengen.

Helaas zullen jullie dit zelf moeten oplossen, jullie staan op jezelf zoals jullie altijd al op jezelf aangewezen waren met bewustzijnsystemen als gezelschap. Tenzij je onmiddellijk verstrikt raakt in het toepassen van het verdedigingsmechanisme van de bewustzijnsystemen door te rechtvaardigen, te ontkennen en in de verdediging te schieten en doorgaat met het accepteren en toestaan van en deelnemen aan het bewustzijn van hoe en wat je gelooft en denkt werkelijk te zijn.

Veel geluk ermee! Hier is het allemaal - alles dat jullie hebben toegestaan om te worden gecreërd met assistentie en ondersteuning van de bewustzijnsystemen, die het niet voor elkaar hadden gekregen zonder jullie bevoorrading aan levenskracht-essentie als energiebron van wie en wat jullie werkelijk zijn. Jullie creërden dit gehele en totale bestaan en ervaring van de mensheid op aarde - ieder van jullie, stuk voor stuk, is verantwoordelijk - gelijk en één in het deelnemen aan het slaaf worden van bewustzijnsystemen door ze van je levenskrachtessentie te voorzien als krachtbron. Dit is waar alle wezens in het bestaan gelijk in zijn op het moment. Hier heb je het allemaal, of in ieder geval het meeste ervan - jullie zijn nu op jezelf aangewezen, jullie hebben het jezelf aangedaan. Ik ben er zeker van dat jullie in staat zijn er ook weer uit te komen...

Ik presenteer jullie niet een oplossing, ik laat jullie zien door mijn ervaringen, observaties en onderzoeken, waar jullie in zijn terechtgekomen en wat jullie hebben vernietigd, wacht, excuseer me, 'gecreërd'.

Als ik jullie een oplossing zou bieden door met mooie woorden om de hete brij te draaien, daarmee de waarheid ontkennend die door iedereen in deze realititeit wordt ervaren - waarschijnlijk zouden jullie van mij een soort boodschapper van een of ander religieus of spiritueel wezen maken en daarmee de mogelijkheid hebben om het met me eens of oneens te zijn - wat onvermijdelijk zou uitdraaien op een enorm aantal conflicten, debatten en beredeneringen enzovoort. Ik geef er de voorkeur aan om direkt, recht voor zijn raap en eerlijk te zijn - ik spreek, laat zien en onthul alles waar vele wezens op aarde in werkelijk in alle eerlijkheid bang voor zijn om te doen, door op te staan en verantwoordelijkheid te nemen. Nee, dit is helemaal niet mijn taak - wat hier is, is hier, doe ermee wat je wilt, maar ik garandeer jullie dat ik degene zal zijn die de woorden 'ik zei het toch' zal gebruiken, wanneer jullie uiteindelijk zeer binnenkort beseffen en zien en begrijpen waaraan en als wat jullie hebben deelgenomen en hebben toegestaan .

Ik heb geen oplossing, misschien, oké, ja zeker als ik een kijkje neem, is het misschien al gedaan... ik vraag me af wat jullie nu gaan doen... ja, dit zal zeker fascinerend en interessant zijn, denk je niet? Ik zie, ik observeer, ik onderzoek en ik ontdek - ik heb jullie verteld dat wij, demonen, de meest vrije expressies zijn die je kunt vinden in het bestaan, want wat en wie ik ben als een demoon is niet geknecht in bewustzijnsystemen - toch ben ik afhankelijk van jullie om me te voorzien van mijn bestaansrecht, via jullie deelname aan overtuigingen, begrippen en ideëen over wie en wat jullie zijn als bewustzijnsystemen.

Dus afhankelijkheid, behoeften en vereisten zijn er nog steeds. Maar ik ben er dankbaar voor dat ik niet zo verloren ben als jullie in wat ik ben en wie ik ben in mijn expressie van dit moment als een demoon. Het is mogelijk behoorlijk droevig en problematisch voor mensen wanneer ik als demoon verklaar dat een demoon de meest vrije vorm van expressie is in het bestaan hier in de schepping.

Ik ben de meest vrije vorm want het bewustzijnsysteem weet dat het niet in staat is om me te beïnvloeden, te besturen of te beheersen in wie en wat ik ben - geen enkele kans daarop.
Persoonlijk ben ik liever een demoon dan een slaaf van bewustzijnsystemen, voor eeuwig gevangen in het levensrad van de zielsconstructie van de ziel zonder ontsnappingsmogelijkheid!

Terug naar index

0 reacties

Een reactie posten

Onze toekomstige ouders

Gezond verstand is dat je je realiseert dat we leven na leven hier terugkeren - en als we niet de weg voorbereiden voor degenen die onze ouders zullen worden - zijn ze we goed verneukt.

Recent Posts

Recent Comments