naar de NL Desteni website

Keyconcepts

Mind = je gedachten, gevoelens en emoties

Archives

Om je te abonneren op de DesteniNL nieuwsmail klik hier
Wil je reageren of heb je vragen, plaats die dan op het DesteniNL forum

Hallo, dit is de bewuste mind en ik spreek over de bewuste mind als mensen. De bewuste mind bestaat in de vorm van gedachten, waarvan je je bewust bent. Dat betekent, de gedachten die door je hoofd gaan en gedurende de dag constant circuleren. Gedachten zijn dat waarover je denkt, gedachten zijn dat wat je volgt, gedachten zijn datgene waarmee je rekening houdt, gedachten zijn datgene waardoor je je laat besturen, gedachten zijn datgene waardoor je je iets laat vertellen, laat informeren en laat overheersen om te weten wie je moet zijn, wat je moet zijn en hoe je moet zijn. Dus hier ben ik, de manifestatie van de bewuste mind.
Ik ben een onderdeel van het totale mindbewustzijnsysteem dat zich in mensen bevindt. Ik ben het eerste niveau van het mindsysteem dat zich in het gebied van de hersenen – hersenen/verstand/hoofd – bevindt van ieder mens. Het eerste niveau ben ik, de bewuste mind of het bovenbewustzijn; het tweede niveau is het onderbewustzijn en het derde niveau is het onbewustzijn.
In mij, als de bewuste mind, worden gedachten gegenereerd vanuit het onderbewustzijn naar mij als de bewuste mind. Dus de oorsprong van gedachten ligt eigenlijk in het onderbewustzijn. Ze worden gecreëerd in het onderbewustzijn en worden in de bewuste mind gemanifesteerd.
Nu ga ik een definitieve stelling neerzetten en die is: "Mensen, jullie zijn niet je gedachten, jullie zijn niet de mind". Maar ik begrijp dat dit concept voor veel mensen moeilijk is te vatten, omdat die gedachten die door je hoofd racen, waarvan je voortdurend denkt dat je die gedachten bent, waarop je vertrouwt en waarvan je bent gaan denken dat je ze zelf bent – en nu ga ik je vertellen dat je dat niet bent.
Maar de vraag die blijkbaar wordt gesteld is: "Als ik niet mijn gedachten ben, als ik niet mijn mind ben, wat ben ik dan wel?" Dit is het proces waarmee we op dit moment de mensen assisteren en steunen. Het is een uitgebreid proces om te begrijpen wie je werkelijk bent en dat je niet je mind bent. En dat proces bestaat eruit om mij te stoppen met het genereren van gedachten, gevoelens en emoties in jezelf, waarvan je bent gaan geloven dat je ze zelf bent.
Ik ben als de bewuste mind in mensen ook bedoeld voor het opwekken van emoties en gevoelens. Maar de oorsprong van de opwekking van emoties en gevoelens is het onderbewustzijn. Dus ikzelf en het onderbewustzijn hebben een flinke relatie met elkaar in jullie, mensen, om jullie te genereren als robots. Om je te besturen, om je te beheersen, om je te verslaven. Degene die je bent in het fysieke lichaam is onze slaaf. Je geeft mij als de bewuste mind, en het onderbewustzijn de gelegenheid om te bestaan. Je geeft ons de gelegenheid om gedachten, gevoelens en emoties te genereren en om met dat hele pakket je te laten geloven wie en wat je bent.
Nu kan ik je een heleboel vertellen over datgene waaruit ik besta, maar ik beperkt me even tot het basisprogramma in termen van mijn relatie met het onderbewustzijn om verschillende persoonlijkheden van je te creëren met als beginpunt de mind. Het is dus letterlijk zo, dat alles wat je denkt dat je bent, alles zoals je jezelf ervaart, de manier waarop je gelooft wie je bent, hoe je denkt dat je zelf in elkaar zit, komt uit mij, de bewuste mind, en het onderbewustzijn voort in en als mensen.
Nu is het verstand in zijn geheel een interdimensionaal geplaatst systeem in en als mensen – al bij de geboorte. Dus als je in de baarmoeder zit begin je te ontwikkelen als een mindbewustzijnsysteem samen met en als het fysiek menselijke lichaam. Dus het mindbewustzijnsysteem is verstrengeld en vervlochten en wordt gemanifesteerd in en als het menselijk lichaam. En als je opgroeit in deze wereld, die in feite bestaat uit het verenigd bewustzijnsveld, begin je je mind te ontwikkelen, waarbij je van het onderbewustzijn naar het bovenbewustzijn gaat. En als je opgroeit ga je denken dat je gedachten echt zijn, dat je gedachten normaal zijn, dat je gedachten oké zijn, dat je gedachten jijzelf zijn en dat het normaal is om te denken. Maar eigenlijk is het regelrecht omgekeerd.
Als je denkt ben je een mind, ben je een mindbewustzijnsysteem, dat bij je geboorte door een paar dimensionale wezens in je lichaam is geplaatst om de mensheid te besturen en tot slaaf te maken.
De mind als ikzelf (als onderdeel van de mind als geheel) is een behoorlijk beperkt systeem en mensen zijn beperkt. Er valt nog zoveel te onthullen in het proces dat op gang komt, want wat verloren is gegaan in deze wereld en in mensen is gezond verstand, en het leven, en leven, zelfs het begrip van leven is zoekgeraakt, want jullie leven niet, jullie zijn een robot. En ik ben de robot die je bent, want ik ben de mind, ik ben de bewuste mind in en als mensen. Ik zeg tegen je wat je bent, ik programmeer je zoals je moet zijn en hoe je jezelf moet ervaren. Niets van wat je ooit hebt ervaren, hebt gesproken, hebt gedacht, was jij. Dat was ik, de bewuste mind, samen met het onderbewustzijn en het onbewustzijn.
Daarom, mensen, er moeten grote veranderingen komen en wij zijn hier om jullie te assisteren en te steunen en daarom zijn we hier om je een perspectief te geven over wat en wie we zijn - zonder jullie "in het diepe" te gooien... want jullie zitten al op het bittere eind.
Dank je wel.

Terug naar Index

0 reacties

Een reactie posten

Onze toekomstige ouders

Gezond verstand is dat je je realiseert dat we leven na leven hier terugkeren - en als we niet de weg voorbereiden voor degenen die onze ouders zullen worden - zijn ze we goed verneukt.

Recent Posts

Recent Comments