naar de NL Desteni website

Keyconcepts

Mind = je gedachten, gevoelens en emoties

Archives

Om je te abonneren op de DesteniNL nieuwsmail klik hier
Wil je reageren of heb je vragen, plaats die dan op het DesteniNL forum

Hallo... hier spreekt Bewustzijn! De manifestatie van de systemen in mensen. Eigenlijk spreekt het Bewustzijnsysteem.

Er werd gevraagd om te spreken over liefde als bewustzijn. Welnu, ik ben liefde als bewustzijn! Ik ben de specifieke manifestatie van liefde als bewustzijn. Hoe ga ik te werk? Welnu, binnen relaties tussen mensen – weet je wel, de vlinders in je buik, de "liefde op het eerste gezicht", het "jij bent de ene", het "jij bent mijn tweelingziel". Liefde.

Ik ben de liefde die relaties aanlegt tussen mindbewustzijnsystemen van mensen. Datgene, wat mensen als mindbewustzijnsystemen verenigt ben ik, liefde als bewustzijn! Ik ben de trilling van de elektrische geluidfrequentie, die is geprogrammeerd als het woord 'liefde' en die is verbonden met de chemische uitdrukking in mensen. Ik ben de essentie, die twee mindbewustzijnsystemen als mensen in een relatie verenigt.

Waarom? Om te zorgen dat je sex hebt. Want wat doet sex? Zolang je niet de expressie van het leven bent als gelijk en één zoals ik, dan is sex de energetische samenstelling van mindbewustzijnsystemen, die zich voeden met het onbewustzijn van de hele mensheid en die alle mindbewustzijnsystemen bevorderen en steunen van de hele mensheid, zoals ze zijn.

Dus hier ben ik. Liefde als bewustzijn, die twee mindbewustzijnsystemen bij elkaar brengt. Hoe? Door de reacties en de "gevoelens" in mensen zelf, die ze helemaal niet begrijpen – die ze ook helemaal niet zijn, want ik ben jullie helemaal niet, want ik besta uit mindbewustzijnsystemen – en dan genereren ze al die gevoelens en al die dingen in zichzelf van "Oh, mijn God" en "Ohhh, ik houd van je" en meer van die klotezooi. Dan kom je bij elkaar en dan heb je sex en de sex voedt het onbewustzijn van alle mindbewustzijnsystemen van de hele mensheid.

Dus ik weet zeker, dat je het woord 'liefde' in deze wereld beter nog eens goed in overweging kunt nemen. Want liefde als datgene wat je bent als leven als ik ben als eenheid en gelijkheid heeft nooit echt bestaan – alleen ik heb bestaan, liefde als bewustzijn.

Dank je wel.

0 reacties

Een reactie posten

Onze toekomstige ouders

Gezond verstand is dat je je realiseert dat we leven na leven hier terugkeren - en als we niet de weg voorbereiden voor degenen die onze ouders zullen worden - zijn ze we goed verneukt.

Recent Posts

Recent Comments