naar de NL Desteni website

Keyconcepts

Mind = je gedachten, gevoelens en emoties

Archives

Om je te abonneren op de DesteniNL nieuwsmail klik hier
Wil je reageren of heb je vragen, plaats die dan op het DesteniNL forum

Het is een hele ervaring om niet in een fysiek menselijk lichaam te zitten. Maar toch is weer het meest fascinerende, dat ik me als mezelf niet anders ervaar, ik zit alleen niet meer in een fysiek lichaam.

Hoe dan ook, het maakt voor mij geen verschil als wie ik ben.

Ik heb een interessant perspectief ervaren, gezien en begrepen over wat op dit moment in deze wereld aan de hand is, waarbij ik me heb gerealiseerd dat alles, wat ik, zoals zoveel mensen in deze wereld, geloofde dat in deze wereld op dit moment aan de hand is, inderdaad onjuist is. Het is in feite helemaal niet wat we denken dat het is.

Er zijn nogal wat theoretici van samenzweringen in deze wereld met een enorm grote verbeeldingskracht.

Wat dat betreft is het meeste wat mensen horen over wat er aan de hand is in de wereld afkomstig van theoretici, die theorieën opstellen van mogelijke verbindingslijnen waarlangs de wereld zou opereren. En als er maar een fractie van waar is, geloven mensen in de rest van de wereld het bijna onmiddellijk, omdat "het voor de hand ligt".

Theoretici denken voor de hand liggende verklaringen uit.

Als hun theorie een verklaring geeft, biedt deze een mogelijke verbinding, die ze gaan volgen en waarop ze een schijnbaar eindeloos onderzoek gaan uitvoeren naar degenen die in deze wereld 'achter de coulissen' opereren, hoe ze dat precies doen, waarom het gebeurt en wat precies wordt gedaan om deze hele wereld als EEN GROOT BEDRIJF te laten functioneren in plaats van eenvoudig in zichzelf te zoeken.

Samenzwering is een nieuwe vorm van amusement die mensen in deze wereld wordt geboden en die veroorzaakt dat velen niet hun eigen gezonde verstand als zichzelf gebruiken. Ze hebben anderen die voor hen 'voor de hand liggende verklaringen' bedenken, zoals in dit geval. Ze nemen dus geen verantwoording voor zichzelf in hun eigen leven.

Dit heb ik me gerealiseerd toen ik mezelf observeerde. We zijn zo gemakkelijk geneigd om gewoon te volgen, om te worden geleid, om alles VOOR ONS te laten doen, waardoor we ons op die manier voor het onvermijdelijke feit schijnen te verstoppen: dat we verantwoordelijkheid voor onszelf moeten nemen in deze wereld en ons moeten realiseren, dat deze verantwoordelijkheid ons eigen individuele leven in deze wereld belichaamt.

verder lezen

0 reacties

Een reactie posten

Onze toekomstige ouders

Gezond verstand is dat je je realiseert dat we leven na leven hier terugkeren - en als we niet de weg voorbereiden voor degenen die onze ouders zullen worden - zijn ze we goed verneukt.

Recent Posts

Recent Comments