naar de NL Desteni website

Keyconcepts

Mind = je gedachten, gevoelens en emoties

Archives

Om je te abonneren op de DesteniNL nieuwsmail klik hier
Wil je reageren of heb je vragen, plaats die dan op het DesteniNL forum

17 maart 2008

Hi, dit is Winged, ik doe hier video’s over portaal-ondersteuning, en over hoe een ieder in staat is zich praktisch te assisteren en ondersteunen om een portaal te zijn en compleet en geheel het interdimensionaal bestaan te betreden, waarbij een interdimensionaal wezen dan in en als jou en jouw menselijk fysieke lichaam komt.

Dus ik zal starten met het delen van mijn ervaringen, wat je een indicatie zal geven over wanneer je werkelijk je lichaam verlaten hebt – en dan ook over wat eraan vooraf gaat, met betrekking tot zelf-vergeving en zelf-oprechtheid.

Mijn ervaring met zelf-vergeving in het bijzonder is best interessant, want in het toepassen van zelf-vergeving, bijvoorbeeld de woorden “Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard om angst te ervaren”, zal je in die woorden – als ze effectief en met zekerheid gesproken zijn, een onmiddellijke vrijlating ervaren. Wat ik ondervind met zelf-vergeving is het hebben van vertrouwen in jezelf dat je in dat moment van het toepassen van zelf-vergeving, je absoluut bent in je toepassing. Bijvoorbeeld, in een moment waarin angst wordt ervaren en die angst wordt heviger in je zonnevlecht/solar plexus, in dat moment zeg je “Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard angst te ervaren” – maar in het spreken is de zelf-vergeving een werkelijke statement. En het is interessant want wat ik ervaar is dat de angst wegtrekt, letterlijk wegtrekt en... stopt. Je stopt in jezelf en alles wordt helder in en als jezelf en dan ben je gewoon hier, lol, met jou als jou. Het is zeer interessant - het eerste wat je bijvoorbeeld inziet, is dat de angst helemaal niet nodig was, op geen enkele manier. En dat is het specifieke aan zelf-vergeving: wanneer je het effectief toepast – gewoon met de woorden, in de woorden – zelf-vergeving toe te passen voor jezelf en daarin een statement te maken van wie je bent.

En dus, het gaat erom jezelf te realiseren/verwerkelijken in zelf-vergeving – waarbij zelf-vergeving niet louter woorden zijn die je uitspreekt wanneer je iets ervaart in jezelf – zorg ervoor dat zelf-vergeving geen reactie wordt. Je weet wel, wanneer je bijvoorbeeld angst ervaart en je onmiddellijk zegt van “Oké, Ikvergeefmijzelfdatikmijzelfhebtoegestaanenaanvaardomangstteervaren”, heel snel gesproken – lol. Wanneer je angst ervaart – wees jezelf in dat moment, zodat de zelf-vergeving geen lege woorden zijn waarbij de angst gewoon blijft bestaan. Het moet zijn: jij die jezelf dat moment geeft en je spreekt gewoon de woorden “Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard angst te ervaren.” En het is interessant – wat je dan ervaart is dat je jezelf terugbrengt in zelf-gewaarzijn, want je was ergens elders in je mind geprojecteerd, wat ervoor zorgde dat je in je mind ging en niet jezelf was, hier, met jou, in en als adem. Dit was en is een zeer veelbetekenende ervaring in mijzelf met betrekking tot zelf-vergeving, want, weet je, ik deed hetzelfde, waarbij zelf-vergeving een reactie werd en ik dus onmiddellijk zelf-vergeving zou toepassen wanneer een reactie in mij opkwam, maar de onmiddellijkheid van het toepassen van de zelf-vergeving was als bij een reactie, niet als mijzelf werkelijk vergevend voor het toestaan van het ervaren van een bepaalde reactie zoals bijvoorbeeld angst.

Dus, de mind zal de neiging hebben om dingen te doen racen/versnellen, je weet wel, de angst en gedachten inracen en alles gaat zich intensifiëren/ophopen en meer intensifiëren/ophopen en alles wordt erger en erger en erger en hoe meer je zelf-vergeving toepast, hoe meer het zich gaat intensifiëren/ophopen en uitbreiden – wat dan gebeurt, is dat je reageert op de reactie die je ervaart in jezelf. Bijvoorbeeld, angst komt op en je reageert dan op die angst in schrik of beoordeling enz. – en dan probeer je zelf-vergeving toe te passen vanuit dat startpunt en gaat verder alles zich intensifiëren/ophopen, uitbreiden en erger worden binnenin jezelf. Dus, een andere suggestie is om, als je angst ervaart in je zonnevlecht/solar plexus (of iets anders, ik gebruik angst enkel als een voorbeeld), om alles gewoon te vertragen – en dan pas je zelf-vergeving toe en zal de angst letterlijk wegtrekken.

Vervolgens ben je in staat om de gedachte, de omgeving of het wezen aan te wijzen die de angst in jezelf heeft doen opkomen en dan kan je die gedachte in jezelf ‘markeren’ – want je zult merken dat gedachten zeer gelijkaardig zijn wanneer ze opkomen en tevoorschijn floepen – en als je die gemarkeerde gedachte ziet, zal je in je proces in staat zijn om die gedachte te stoppen voordat ze zich ophoopt en een reactie creëert en dan ook ervaart in je menselijk fysieke lichaam. Dus, dat stadium zal je ook in staat zijn te ‘bereiken’ – als je het zo wil noemen – waar je de gedachten zal beginnen zien en je ze onmiddellijk zal stoppen, omdat je weet waar je zult uitkomen als je die gedachte volgt.

En hier is dus wat praktische assistentie met betrekking tot zelf-vergeving en mijn ervaring met zelf-vergeving in dit proces.

0 reacties

Een reactie posten

Onze toekomstige ouders

Gezond verstand is dat je je realiseert dat we leven na leven hier terugkeren - en als we niet de weg voorbereiden voor degenen die onze ouders zullen worden - zijn ze we goed verneukt.

Recent Posts

Recent Comments