naar de NL Desteni website

Keyconcepts

Mind = je gedachten, gevoelens en emoties

Archives

Om je te abonneren op de DesteniNL nieuwsmail klik hier
Wil je reageren of heb je vragen, plaats die dan op het DesteniNL forum

26 augustus 2007

Hier is Water en ik ben hier om te praten over onze expressie en onze bedoeling - dat is wie we zijn op het moment natuurlijk – we zijn overal, in alles op deze planeet. En we zijn dat wat voornamelijk noodzakelijk is om te bestaan in deze wereld, natuurlijk, want zonder water zou er niet veel bestaan.

Op het moment heb ik plezier, moet ik zeggen. Ja, ik ben een wezen, ik ben een expressie en op het moment ben ik aan het reinigen. Ik weet niet of jullie de uitleg over de formatie van kristallen in het menselijk lichaam al gelezen hebben. Nou zou dit proces nog steeds aan de gang zijn geweest zonder mijn specifieke expressie van zuivering. Wat wil zeggen: ik infiltreer in je menselijk lichaam en ik reinig de verbinding die het systeem met je menselijk lichaam heeft, want wat er doorgaans gebeurt, is het volgende:

De systemen in je menselijk lichaam veroorzaken een soort van afval, als je het zo wilt noemen, een soort van vettig residu, je weet wel, viezigheid. Wat zich doorgaans manifesteerde in je longen of in je maagstreek en van waaruit meestal ziekte voortwoekerde, vanwege de vergiftiging door de interdimensionale systemen in het menselijk lichaam.

Mijn hemeltje, en voedsel! De chemicaliën in voedsel zijn vreselijk! Het is verbazingwekkend dat mensen al zolang leven met voedsel, het is vreselijk.

Hoe dan ook, vanwege al die chemicaliën die mensen consumeren, zelf via het voedsel dat ze eten, daarom ben ik hier. Ik zuiver van alle onnodige chemicaliën. In het bijzonder in de kinderen. Ouders, ik dring erbij jullie op aan om je kinderen niet te laten inenten – het is moeilijk om ze te zuiveren van alle door de vaccins geïntegreerde systemen. En de vaccins implanteren in werkelijkheid systemen in je kinderen. En je kinderen worden vervolgens geprogrammeerd tijdens het kijken naar de televisie. Dit is echt waar en ik ben er zeker van dat er meer topics hierover zullen komen. Ik hoop binnenkort, zodat je echt begrijpt hoe het werkt.

Ik ben dat dus aan het schoonmaken in de kinderen in het bijzonder. Ik reinig van alle onnodige chemicaliën die geconsumeerd worden via voedsel en die de interdimensionale systemen in het menselijk lichaam ondersteunen. En ik doe een gewone reiniging voor het menselijk lichaam, anders zou je het niet overleefd hebben.

De systemen zijn verschrikkelijke dingen, dus ik stel voor dat je in je stijgbeugels gaat en zo snel mogelijk zelfvergeving begint toe te passen, want ik ben er zeker van dat je niet afhankelijk van mij wilt zijn om al het zware werk te doen. Niet dat ik het erg vind, ik heb er plezier in, maar het is niet nodig!

Dank je wel, dit is Water, tot ziens.

0 reacties

Een reactie posten

Onze toekomstige ouders

Gezond verstand is dat je je realiseert dat we leven na leven hier terugkeren - en als we niet de weg voorbereiden voor degenen die onze ouders zullen worden - zijn ze we goed verneukt.

Recent Posts

Recent Comments